Ford B-Max a revenit pe locul trei în segmentul monovolumelor mici la nivel european, iar Logan a câştigat o poziţie, urcând pe locul 15 în clasa mică, cele două reprezentând totodată şi surprizele pieţei auto europene, în contextul în care monovolumele mici, din care şi modelul produs de americani la Craiova face parte, au pierdut teren în faţa noilor crossovere.
Pe segmentul maşinilor de teren de segment mic, Dacia Duster ocupă cea mai bună clasare – locul patru în topul celor mai bine vândute modele, poziţie pe care a înregistrat-o şi anul trecut. Mai mult, vânzările SUV-ului produs la Mioveni au urcat cu opt procente în prima jumătate a acestui an, la peste 74.000 de maşini. Totodată, producţia sa a urcat cu aproape 20% în acelaşi interval, la aproape 104.000 de unităţi, în condiţiile în care modelul este vândut şi în afara Uniunii Europene.
Sandero, care la începutul anului a venit pe piaţa vest-europeană cu transmisia robotizată, şi-a păstrat poziţia a şaptea în clasa mică cu peste 91.200 de maşini vândute, în urcare cu 14% faţă de perioada similară a anului trecut, depăşind inclusiv Skoda Fabia, lansată la începutul lui 2015 pe piaţa europeană.
Citeşte continuarea pe ZFCorporate